.     .Четвер, 19.09.2024, 02:59Ви увійшли як  Гість | Група "Гості" .....                                                                                          .  
Портфоліо класного керівника Назарова О.В
Головна | Каталог файлів | Реєстрація | Вхід | RSS
Меню сайту
Block title
Block content
Категорії розділу
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 1
Block title
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Block title
Головна » Файли » Мої файли

Факторно-критеріальна модель виховних досягнень учнів
[ Викачати з сервера (755.5 Kb) ] 23.11.2016, 18:53

 

Факторно-критеріальна модель виховних

досягнень учнів відповідно до програми

"Основні орієнтири виховання учнів

1-12 класів ЗНЗ УКраїни"

Новоолександрівська ЗОШ                                                                                 7 клас                                 2015-2016 навчальний рік   Тихонов С.
№ з/п Фактор Вагомість напрямків Критерії Вагомість складових Ступінь проявлення  Сума
І Ціннісне ставлення до себе 0,20 1. Рівень самооцінки 0,15 1 0,15
2. Взаємини з однолітками 0,20 2 0,40
3. Ставлення до здоров'я 0,15 2 0,30
4. Дотримання правил з основ безпеки життєдіяльності 0,20 1 0,20
5. Адаптація до змін навколишнього середовища 0,15 1 0,15
6. Психологічні особливості 0,15 1 0,15
Всього     1,00   1,35
ІІ Ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей 0,20 1. Наявність цінностей та культура поведінки 0,35 2 0,70
2. Самооцінка 0,35 1 0,35
3. Толерантність 0,30 1 0,30
Всього     1,00   1,35
ІІІ Ціннісне ставлення до праці 0,15 1. Почуття відповідальності, вимогливості до себе, охайності, дбайливості, дисциплінованості, старанності, наполегливості 0,20 1 0,20
2. Сформованість соціальної значимості праці в житті людини, естетики та культури праці 0,20 1 0,20
3. Сформованість навичок колективної трудової діяльності 0,15 2 0,30
4. Креативність, ініціативність, ерудованість, правосвідомість, працездатність 0,15 1 0,15
5. Повага до людини праці 0,15 1 0,15
6. Усвідомленість вибору майбутньої професії 0,15 0 0,00
Всього     1,00   1,00
ІV Ціннісне ставлення до природи 0,15 1. Усвідомлення, що "я" - це часточка природи 0,20 2 0,40
2. Сформованість екологічної культури 0,15 1 0,15
3. Активна життєва позиція стосовно подій в навколишньому середовищі 0,15 1 0,15
4. Сфромованість почуття прекрасного бажання внести свій внесок для примноження природних богатств 0,20 1 0,20
5. Просвітницька діяльність 0,15 0 0,00
6. Поведінка в природі 0,15 1 0,15
Всього     1,00   1,05
V Ціннісне ставлення до культури і мистецтва 0,15 1. Рівень засвоєння знань про види мистецтва  0,20 1 0,20
2. Виявлення творчих здібностей учнів 0,20 1 0,20
3. Пізнавальний інтерес до мистецтва 0,15 1 0,15
4. Навички аналізу та сприйнятя художніх творів 0,15 0 0,00
5. Взаємозв'язок мистецтва з іншими сферами життя 0,15 1 0,15
6. Оволодіння ІКТ 0,15 1 0,15
Всього     1,00   0,85
VI Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави 0,15 1. Почуття поваги до рідного краю, мови 0,20 1 0,20
2. Розуміння правил взаємодії у колективі 0,20 2 0,40
3. Активна життєва позиція щодо негативних проявів 0,15 1 0,15
4. Участь в учнівському самоврядуванні 0,15 2 0,30
5. Усвідомлення шанобливого ставлення до державної символіки 0,15 2 0,30
6. Сформованість розуміння своїх прав, свобод і обов'язків 0,15 1 0,15
Всього     1,00   1,50
    1,00       1,18
Категорія: Мої файли | Додав: Алекс | Теги: Факторно-критеріальна модель виховн, Рівень вихованості
Переглядів: 192 | Завантажень: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Block title
Пошук
Block title
Дзвін шабель, пісні, походи, воля соколина, тихі зорі, ясні води — моя Україна. В.Сосюра
Корисне
Вчитель-вчителю
Сервер поздоровлень, побажань та привітань
Block title
http://svarozhich.at.ua/

 

talschool-music