Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Щоденно:
- з’ясування причин відсутності учнів на заняттях, фіксація пропусків у класному журналі;
- бесіди з учнями, які запізнюються на уроки;
- організація чергування по класу;
- індивідуальна робота з учнями;
- контроль зовнішнього вигляду учнів;
- організація харчування.
Щотижня:
- проведення годин класного керівника;
- перевірка щоденників;
- проведення заходів у класі за планом роботи;
- робота з активом класу, організація діяльності органів учнівського самоврядування;
- контроль за виконанням доручень;
- організація прибирання закріпленої території пришкільної ділянки;
- робота з батьками;
- робота з учителями, які працюють у класі;
- зустріч зі шкільною медсестрою за довідками про хвороби учнів.
Щомісяця:
- проведення класних зборів;
- проведення бесід із безпеки життєдіяльності;
- організація чергування класу по школі;
- відвідування уроків учителів - предметників у своєму класі;
- консультації у соціального педагога;
- тестування та анкетування учнів із метою вивчення їхніх індивідуальних особливостей та аналізу розвитку учнівського колективу;
- контроль за станом підручників;
- зустріч із батьківським активом;
- відвідування учнів удома.
Один раз на семестр:
- оформлення класного журналу за підсумками семестру, складання звіту;
- заповнення табелів успішності та вручення їх учням;
- проведення батьківських зборів;
- участь у роботі семінару, методичного об’єднання класних керівників;
- аналіз виконання плану роботи, корекція плану виховної роботи;
- проведення відкритого виховного заходу;
- складання плану роботи на канікули.
Один раз на рік:
- аналіз плану виховної роботи за попередній та складання на наступний навчальний рік;
- оформлення особових справ учнів;
- статистичні відомості про клас (станом на 05 вересня);
- робота з підручниками (видання, перевірка, здавання);
- написання характеристик (за необхідністю);
Орієнтовний перелік документації, яку веде класний керівник
- Класний журнал.
- Особові справи учнів.
- Табелі успішності.
- План виховної роботи.
- Матеріали виховних годин, годин спілкування тощо.
- Розробки сценаріїв виховних заходів.
- Щоденник психолого-педагогічних спостережень за учнями.
- Щоденник роботи з “важкими учнями”.
- Протоколи батьківських зборів.
- Матеріали щодо запобігання дитячого травматизму, бесіди з правил дорожнього руху, облік проведення інструктажів.
- Журнал обліку занять з учнями, які навчають вдома (якщо такі учні є).
- Літопис або фотоальбом класу.
Основні функції класного керівника:
- діагностуюча;
- комунікативна;
- виховна;
- проектуюча;
- організаційна;
- розвивальна;
- методична;
- стимулююча;
- оцінювальна;
- охоронно - захисна;
- корективна.
Зміст роботи класного керівника
- Вивчення учнів.
- Організація учнівського колективу.
- Організація учнівського самоврядування.
- Робота з батьками та громадськістю.
- Організація виховної діяльності за різними напрямками.
- Індивідуальна виховна робота з різними категоріями учнів та їх батьків.
ПАМ’ЯТКА КЛАСНОМУ КЕРІВНИКОВІ
Не можна:
- Постійно критикувати дитину, бо вона незлюбить вас та інших людей.
- Насміхатися над дитиною, бо вона стане замкнутою
- Постійно дорікати дитині, бо в неї з’явиться почуття безпідставної провини.
- Постійно сварити дитину, бо вона стане агресивною.
- Лаятися, вживати нецензурні слова, використовувати фізичне покарання.
Необхідно:
- Підбадьорювати дитину, тоді вона буде впевненою в собі.
- Хвалити дитину, тоді вона намагатиметься стати кращою.
- Поводитись із дитиною чесно і справедливо, і вона намагатиметься бути справедливою.
- Створювати умови, щоб дитина почувала себе у безпеці, тоді вона вчитиметься вірити у людей.
- Постійно підтримувати дитину, заохочувати і розуміти, тоді вона буде любити і поважати інших.
|
Block title |
|
Календар | « Вересень 2024 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | | | | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
|
|