Розділ 1. Класний керівник: рамки професійної діяльності
1.1. Положення про класного керівника навчального закладу
системи загальної середньої освіти....................................................................................3
1.2. Система організації роботи класного керівника...........................................................4
1.3. Модель діяльності классного керівника. .5
1.4. Критерії ефективної діяльності класного керівника.....................................................8
1.5. Критерії оцінювання діяльності класного керівника.....................................................9
Розділ 2. План залежить від прогнозу
(методичні поради класному керівникові)
2.1. Основні завдання та напрями виховної роботи...........................................................10
2.2. Планування діяльності класного керівника..................................................................11
2.3. Рекомендації щодо планування роботи класного керівника......................................12
2.4. Реалізація плану (організація діяльності) та оцінювання роботи..............................15
2.5. Матеріали, що можуть бути використані
класним керівником у роботі (додатки)................................................................................16
2.6. До записника класного керівника..................................................................................22
Розділ 3. Колективні форми професіональної взаємодії з класними керівниками
3.1. Колективні форми професіональної взаємодії............................................................26
3.2. Засідання методичних об’єднань класних керівників..................................................28
3.3. Педагогічні ради з виховної роботи..............................................................................29
|