Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Факторно-критеріальна модель виховних досягнень учнів
[ Викачати з сервера (755.5 Kb)
]
| 23.11.2016, 18:53 |
Факторно-критеріальна модель виховних
досягнень учнів відповідно до програми
"Основні орієнтири виховання учнів
1-12 класів ЗНЗ УКраїни"
Новоолександрівська ЗОШ 7 клас 2015-2016 навчальний рік |
|
Тихонов С. |
№ з/п |
Фактор |
Вагомість напрямків |
Критерії |
Вагомість складових |
Ступінь проявлення |
Сума |
І |
Ціннісне ставлення до себе |
0,20 |
1. Рівень самооцінки |
0,15 |
1 |
0,15 |
2. Взаємини з однолітками |
0,20 |
2 |
0,40 |
3. Ставлення до здоров'я |
0,15 |
2 |
0,30 |
4. Дотримання правил з основ безпеки життєдіяльності |
0,20 |
1 |
0,20 |
5. Адаптація до змін навколишнього середовища |
0,15 |
1 |
0,15 |
6. Психологічні особливості |
0,15 |
1 |
0,15 |
Всього |
|
|
1,00 |
|
1,35 |
ІІ |
Ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей |
0,20 |
1. Наявність цінностей та культура поведінки |
0,35 |
2 |
0,70 |
2. Самооцінка |
0,35 |
1 |
0,35 |
3. Толерантність |
0,30 |
1 |
0,30 |
Всього |
|
|
1,00 |
|
1,35 |
ІІІ |
Ціннісне ставлення до праці |
0,15 |
1. Почуття відповідальності, вимогливості до себе, охайності, дбайливості, дисциплінованості, старанності, наполегливості |
0,20 |
1 |
0,20 |
2. Сформованість соціальної значимості праці в житті людини, естетики та культури праці |
0,20 |
1 |
0,20 |
3. Сформованість навичок колективної трудової діяльності |
0,15 |
2 |
0,30 |
4. Креативність, ініціативність, ерудованість, правосвідомість, працездатність |
0,15 |
1 |
0,15 |
5. Повага до людини праці |
0,15 |
1 |
0,15 |
6. Усвідомленість вибору майбутньої професії |
0,15 |
0 |
0,00 |
Всього |
|
|
1,00 |
|
1,00 |
ІV |
Ціннісне ставлення до природи |
0,15 |
1. Усвідомлення, що "я" - це часточка природи |
0,20 |
2 |
0,40 |
2. Сформованість екологічної культури |
0,15 |
1 |
0,15 |
3. Активна життєва позиція стосовно подій в навколишньому середовищі |
0,15 |
1 |
0,15 |
4. Сфромованість почуття прекрасного бажання внести свій внесок для примноження природних богатств |
0,20 |
1 |
0,20 |
5. Просвітницька діяльність |
0,15 |
0 |
0,00 |
6. Поведінка в природі |
0,15 |
1 |
0,15 |
Всього |
|
|
1,00 |
|
1,05 |
V |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
0,15 |
1. Рівень засвоєння знань про види мистецтва |
0,20 |
1 |
0,20 |
2. Виявлення творчих здібностей учнів |
0,20 |
1 |
0,20 |
3. Пізнавальний інтерес до мистецтва |
0,15 |
1 |
0,15 |
4. Навички аналізу та сприйнятя художніх творів |
0,15 |
0 |
0,00 |
5. Взаємозв'язок мистецтва з іншими сферами життя |
0,15 |
1 |
0,15 |
6. Оволодіння ІКТ |
0,15 |
1 |
0,15 |
Всього |
|
|
1,00 |
|
0,85 |
VI |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
0,15 |
1. Почуття поваги до рідного краю, мови |
0,20 |
1 |
0,20 |
2. Розуміння правил взаємодії у колективі |
0,20 |
2 |
0,40 |
3. Активна життєва позиція щодо негативних проявів |
0,15 |
1 |
0,15 |
4. Участь в учнівському самоврядуванні |
0,15 |
2 |
0,30 |
5. Усвідомлення шанобливого ставлення до державної символіки |
0,15 |
2 |
0,30 |
6. Сформованість розуміння своїх прав, свобод і обов'язків |
0,15 |
1 |
0,15 |
Всього |
|
|
1,00 |
|
1,50 |
|
|
1,00 |
|
|
|
1,18 |
|
Категорія: Мої файли | Додав: Алекс
| Теги: Факторно-критеріальна модель виховн, Рівень вихованості
|
Переглядів: 193 | Завантажень: 1
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
Block title |
|
|