.     .Понеділок, 16.09.2024, 16:39Ви увійшли як  Гість | Група "Гості" .....                                                                                          .  
Портфоліо класного керівника Назарова О.В
Головна | Інформація про сайт | Реєстрація | Вхід | RSS
Меню сайту
Block title
Block content
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 1
Block title
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Block title

/Files/images/vihovannya/виховна робота1.JPG

ласкаво просимо

Інформаційно-методичне портфоліо класного керівника містить наступні модулі: „інструктивно-нормативний”, „інформаційний”, „методичний”, „практичний”, „модуль роботи з батьками”, які передбачають алгоритми діяльності класного керівника, практичні рекомендації, розробки заходів відповідно різних напрямків роботи, а саме: з учнями, батьками та новопризначеними класними керівниками. Дані матеріали рекомендовані широкому колу освітян, класним керівникам, студентам.

 

Педагог   є   організатором   дитячого   життя.

                    А. С. Виготський

Класний керівник творить найбільше багатство суспільства – Людину…

                 В. О. Сухомлинський

На сучасному етапі метою виховання є становлення громадянина України, патріота своєї країни, готового самовіддано розбудовувати її як суверенну, незалежну, демократичну, правову і соціальну державу, здатного виявляти національну гідність, орієнтуватися у своїх обов’язках і правах, цивілізовано відстоювати їх, сприяти громадському миру і злагоді в суспільстві, поводитися компетентно, бути конкурентоспроможним, успішно самореалізовуватися в соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал, носій культури.

Український педагогічний словник дає таке визначення категорії виховання: „Виховання - процес цілеспрямованого систематичного формування особистості, зумовлений законами суспільного розвитку, дією багатьох об’єктивних і суб’єктивних факторів. У широкому розумінні виховання - це вся сума впливів на психіку людини, спрямованих на підготовку її до активної участі у виробничому, громадянському й культурному житті суспільства”.

Як класний керівник розумію, що ідеалом виховання виступає різнобічно та гармонійно розвинена, національно свідома, високоосвічена, життєво компетентна, творча особистість, здатна до саморозвитку і самовдосконалення. 

Сократа вихваляли за те, що, маючи можливість займати громадську посаду і бути корисним своїй батьківщині, він вважав за краще служити вихованню юнацтва, заявляючи, що більш корисний державі той, хто зробить багатьох здатними управляти державою, ніж той, хто управляв нею сам.

 Я.А. Коменський

Що сказали б ви про архітектора, який, закладаючи нову будівлю, не зумів би відповісти вам на запитання, що він хоче будувати... Те саме повинні ви сказати і про вихователя, який не зуміє чітко й точно визначити вам мету своєї виховної діяльності.

К. Д. Ушинський

...Ввіряючи вихованню чисті й вразливі душі дітей, ввіряючи для того, щоб воно провело в них перші, а тому й найглибші риси, ми маємо цілковите право спитати вихователя, якої мети він добиватиметься в своїй діяльності, і вимагати на це питання ясної й категоричної відповіді.

К. Д. Ушинський

Виховує все: люди, речі, явища, але насамперед і найбільше — люди. З них на першому місці — батьки і педагоги.

А. С. Макаренко

Чітке визначення мети виховання ми вважаємо аж ніяк не марним і в практичному відношенні. Хоч як далеко заховав би вихователь або наставник свої найглибші моральні переконання, але якщо тільки вони в нього є, то вони виявляються, можливо, невидимо не тільки для начальства, а й для нього самого, в тому впливі, який матимуть на душі дітей, і діятимуть тим сильніше, чим більш приховані.

К. Д. Ушинський

Вихователь не чиновник; а якщо він чиновник, то він не вихователь, і коли можна виконувати ідеї інших, то проводити чужі переконання неможливо.

К. Д. Ушинський

Виховання — велика справа: ним вирішується доля людини... Нове, щоб бути дійсним, має історично розвинутися із старого, — і в цьому законі полягає важливість виховання, і ним же зумовлюється важливість тих людей, які беруть на себе священний обов'язок бути вихователями дітей.

В. Г. Бєлінський

...Який важливий, великий і священний час вихователя: в його руках доля усього життя людини.

В. Г. Бєлінський

...Вихователю належить перевиховати самого себе і перевчитися: йому слід зробитися добрим і розсудливим викладачем.

М. Г. Чернишевський

 

 

 


 

Вхід на сайт
Block title
Пошук
Block title
Дзвін шабель, пісні, походи, воля соколина, тихі зорі, ясні води — моя Україна. В.Сосюра
Календар
«  Вересень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Архів записів
Корисне
Вчитель-вчителю
Сервер поздоровлень, побажань та привітань
Block title
http://svarozhich.at.ua/

 

talschool-music