.     .Четвер, 19.09.2024, 02:41Ви увійшли як  Гість | Група "Гості" .....                                                                                          .  
Портфоліо класного керівника Назарова О.В
Головна | | Реєстрація | Вхід | RSS
Меню сайту
Block title
Block content
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 1
Block title
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Block title
Головна » 2016 » Листопад » 10 » Функції та зміст роботи класного керівника
21:44
Функції та зміст роботи класного керівника

 Функції та зміст роботи класного керівника

1. Аналітична функція:

  •  вивчення індивідуальних  особливостей дітей і підлітків;
  •  вивчення та аналіз стану й умов сімейного вихо­вання кожного вихованця;
  • аналіз та оцінка рівня вихованості особистості та колективу;
  • вивчення та аналіз становлення та формування колективу класу;
  • вивчення та аналіз виховних можливостей педа­гогічного колективу;
  • вивчення та аналіз виховних впливів оточуючого середовища на учнів класу, аналіз виховної цінності проведеної справи.

2.   Прогностична функція

  • передбачення результату наміченої справи або виховного впливу;
  • прогнозування рівнів індивідуального розвитку учнів;
  • прогнозування етапів становлення та формуван­ня колективу;
  • побудова моделі виховної підсистеми (або мікросистеми), що відповідає виховній системі школи;
  • визначення ближніх і дальніх перспектив життя та діяльності учнів, колективу;
  • передбачення наслідків стосунків, що складають­ся в дитячому колективі (між вихованцями, між педа­гогами та вихованцями, між вихованцями, педагогами та батьками учнів тощо).

3.   Організаційно-координуюча функція:

  • вивчення особливостей розвитку кожної дитини, її особливості, емоційного самопочуття, відображення всіх даних у психолого-педагогічній карті;
  • допомога вихованцям у навчальній діяльності;
  • допомога й співробітництво в плануванні та ор­ганізації суспільне значимої різноманітної діяльності дітей і підлітків згідно з віковими потребами й вимо­гами класного життя;
  • допомога й співробітництво в діяльності органів са­моврядування, розвиток класного самоврядування з ме­тою прищеплення навичок самоорганізації, відповідальності, готовності та вміння приймати життєві рішення;
  • ндивідуальний вплив на кожного учня та колек­тив як суб'єкт цієї діяльності;​ сприяння   вихованцям   в   отриманні  додаткової освіти    через    систему    гуртків,    клубів,    секцій, об'єднань, що організуються як в школі, так і поза школою;
  • створення умов для самовиховання та самороз­витку особистості вихованців, організація спільно зі шкільним психологом психологічної освіти учнів;
  • захист прав і свобод вихованця;
  • організація взаємодії з сім'ями учнів: проведення батьківських зборів, консультацій для батьків, за­лучення  батьків   для  допомоги   школі,   здійснення миттєвого контакту з батьками у випадку надзвичай­них   пригод,   що   загрожують   здоров'ю   та   життю дітей;
  • організація взаємодії в роботі малої педради з проблем учнів свого класу, відвідування уроків учи­телів - предметників;
  • участь у роботі педрад, адміністративних і мето­дичних нарад;
  • допомога та співробітництво у взаємодії із по­зашкільними виховними закладами;
  • сприяння професійному самовизначенню випу­скника, підведення його до свідомого вибору про­фесії;
  • стимулювання творчої, інноваційної діяльності як учнів, так і педагогів, батьків учнів; координація ви­ховних зусиль педагогів класу, психологів, інших соціальних працівників;
  • відповідальність за життя, здоров'я та безпеку дітей під час позаурочних заходів;
  • організація  харчування,   чергування  по   класу, чергування  по  школі,  літньої трудової практики  з підготовки школи до нового навчального року, ор­ганізація трудових справ;
  • ведення   документації   (класний   журнал,   облік відвідування, щоденники учнів, особисті справи учнів, план   роботи   класного   керівника,   психолого-педагогічна карта);
  • участь у створенні оптимальних матеріально-по­бутових умов для позаурочної діяльності, виховної ро­боти.

4. Комунікативна функція:

  •  допомога у встановлені та регулюванні міжособистісних стосунків в дитячому та підлітковому сере­довищі, допомога в розвитку спілкування, допомогти кожному адаптуватися в колективі, завоювати виз­нання, посісти серед однолітків соціальний статус, що його задовольняє;
  •  побудова оптимальних взаємостосунків „учитель - учень”, „учитель - батьки”, „батьки - учень”;
  •  допомога учням в налагодженні стосунків з ото­чуючими людьми, соціумом;
  •  сприяння налагодженню та підтриманню сприят­ливого психологічного клімату для колективу в цілому і для кожного окремого вихованця в класі.

Класний керівник - це творець цікавих і різно­манітних форм роботи, орієнтується на пріоритет де­яких форм роботи із сучасним школярем:

— дискусійних, ігрових, змагальних;

— творчої праці, художньої творчості, рольового тренінгу;

— психологічних (що дозволяють дитині усвідомити самого себе).

Необхідно відзначити, що кількість форм колек­тивної та групової діяльності неосяжна. Вибір і ство­рення нових форм визначаються як цілями вихован­ня окремого колективу, так і конкретними обстави­нами.

Класному керівнику в процесі роботи рекомендується постійно створювати спеціальну картотеку виховних заходів, її наявність значно полегшить пра­цю класного керівника.

Переглядів: 198 | Додав: Алекс | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Block title
Пошук
Block title
Дзвін шабель, пісні, походи, воля соколина, тихі зорі, ясні води — моя Україна. В.Сосюра
Календар
«  Листопад 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Архів записів
Корисне
Вчитель-вчителю
Сервер поздоровлень, побажань та привітань
Block title
http://svarozhich.at.ua/

 

talschool-music