ОРІЄНТОВАНА СХЕМА ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОПЧНОГО АНАЛІЗУ ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ на головну
І. Загальні дані про особистість
1. ПІБ ____________________________________________________________
2. Стать ___________________________________________________________
3. Дата народження _________________________________________________
4. Місце навчання ___________________________________________________
5. Клас ____________________________________________________________
6. Стан здоров'я (група, діагноз), фізичний розпиток (потрібне підкреслити): здоровий, фізично розвинений, часто хворіє, слабкий, чим хворів і як переносить захворювання ________________________________________________________
7. ПІБ батька, де і ким працює ________________________________________
8. ПІБ матері, де і ким працює ________________________________________
9. Ставлення батьків до своєї роботи ___________________________________
10.Участь батьків у громадській роботі _________________________________
11.Умови сімейного виховання: склад сім'ї, соціальний стан кожного члена сім'ї ___________________________________________________________________________
12.Матеріальні умови сім'ї (хороші, задовільні, незадовільні) _________________
13.Сімейний „клімат” (хороший, задовільний, незадовільний) ________________
14.Сім'я благополучна, функціонально неспроможна, конфліктна, розбіжність у вимогах батьків, антипедагогічна, асоціальна _______________________________
15.Культурний рівень сім'ї _____________________________________________
16.Характеристика батьків як вихователів (займаються постійно, періодично, не займаються вихованням дитини) _________________________________________
17.Рівень взаєморозуміння батьків і дитини ______________________________
18.Мотиви відповідальності перед батьками (любить, жаліє, поважає, боїться)
___________________________________________________________________
19.Ставлення до навчання (позитивне, задовільне, незадовільне, індиферентне)
___________________________________________________________________
|