.     .Четвер, 19.09.2024, 02:50Ви увійшли як  Гість | Група "Гості" .....                                                                                          .  
Портфоліо класного керівника Назарова О.В
Головна | | Реєстрація | Вхід | RSS
Меню сайту
Block title
Block content
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 1
Block title
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Block title
Головна » 2016 » Листопад » 11 » II. Психічні якості учня III. Індивідуально-психологічні особливості школяра
13:22
II. Психічні якості учня III. Індивідуально-психологічні особливості школяра

ОРІЄНТОВАНА СХЕМА ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОПЧНОГО АНАЛІЗУ ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ   на головну

 

II. Психічні якості учня

1.  Увага — довільна, мимовільна; властивості уваги — зосередженість (спостережливість як якість), стійкість, обсяг, розподілення, пере­ключення.

2.  Пам'ять (образна, словесно-логічна, рухлива, емоційна), короткочасна та довготривала.

3.  Мислення (наочно-дійове, наочно-образне, абстрактне).

4.  Властивості розуму (самостійність, широта, глибина, гнучкість, швид­кість, критичність).

5.  Інтереси, нахили (пізнавальні, професійні) до розумової, практичної, художньої діяльності, спілкування з людьми _______________________________

6.  Спеціальні здібності: математичні, технічні, музичні, соматичні, лінг­вістичні, спортивні та ін.

III. Індивідуально-психологічні особливості школяра

1.     Тип темпераменту (холеричний, сангвінічний, флегматичний, мелан­холічний)

2.  Характер (цілісний, протирічний).

3.  Темп роботи — швидкий, середній, полільний.

4.  Якість роботи — хороша, задовільна, незадовільна.

5.  Реакція на зовнішні подразнення — збуджена, урівноважена, по­вільна.

6.  Включення в роботу та перехід до іншого виду діяльності: швидкий, повільний.

7. Риси характеру:

•   ставлення до речей (бережливий — небережливий, охайний — не­охайний);

•   ставлення до людей (альтруїст — егоїст, принциповий — безприн­ципний, щедрість — скупість, стриманий — нестриманий і т. ін.);

•   рівень самооцінки (об'єктивна, завищена, занижена);

•   ставлення до праці/навчання (відповідальний — безвідповідаль­ний, працелюбний — лінивий і т. д.).

 

Переглядів: 157 | Додав: Алекс | Теги: III. Індивідуально-психологічні осо, II. Психічні якості учня | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Block title
Пошук
Block title
Дзвін шабель, пісні, походи, воля соколина, тихі зорі, ясні води — моя Україна. В.Сосюра
Календар
«  Листопад 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Архів записів
Корисне
Вчитель-вчителю
Сервер поздоровлень, побажань та привітань
Block title
http://svarozhich.at.ua/

 

talschool-music