ОРІЄНТОВАНА СХЕМА ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОПЧНОГО АНАЛІЗУ ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ на головну
II. Психічні якості учня
1. Увага — довільна, мимовільна; властивості уваги — зосередженість (спостережливість як якість), стійкість, обсяг, розподілення, переключення.
2. Пам'ять (образна, словесно-логічна, рухлива, емоційна), короткочасна та довготривала.
3. Мислення (наочно-дійове, наочно-образне, абстрактне).
4. Властивості розуму (самостійність, широта, глибина, гнучкість, швидкість, критичність).
5. Інтереси, нахили (пізнавальні, професійні) до розумової, практичної, художньої діяльності, спілкування з людьми _______________________________
6. Спеціальні здібності: математичні, технічні, музичні, соматичні, лінгвістичні, спортивні та ін.
III. Індивідуально-психологічні особливості школяра
1. Тип темпераменту (холеричний, сангвінічний, флегматичний, меланхолічний)
2. Характер (цілісний, протирічний).
3. Темп роботи — швидкий, середній, полільний.
4. Якість роботи — хороша, задовільна, незадовільна.
5. Реакція на зовнішні подразнення — збуджена, урівноважена, повільна.
6. Включення в роботу та перехід до іншого виду діяльності: швидкий, повільний.
7. Риси характеру:
• ставлення до речей (бережливий — небережливий, охайний — неохайний);
• ставлення до людей (альтруїст — егоїст, принциповий — безпринципний, щедрість — скупість, стриманий — нестриманий і т. ін.);
• рівень самооцінки (об'єктивна, завищена, занижена);
• ставлення до праці/навчання (відповідальний — безвідповідальний, працелюбний — лінивий і т. д.).
|