ОРІЄНТОВАНА СХЕМА ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОПЧНОГО АНАЛІЗУ ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ на головну
IV. Емоційно-вольова сфера
Емоційно-вольові риси
|
Оцінка емоційно-вольової сфери
|
5
|
4
|
3
|
2
|
1
|
Впевненість чи невпевненість у своїх силах і можливостях
|
|
|
|
|
|
Дисциплінованість чи недисциплінованість
|
|
|
|
|
|
Ініціативність чи безініціативність
|
|
|
|
|
|
Особиста організованість чи неорганізованість
|
|
|
|
|
|
Самостійність чи схильність до навіювання
|
|
|
|
|
|
Зібраність чи незібраність
|
|
|
|
|
|
Самоволодіння чи нестриманість
|
|
|
|
|
|
Сміливість, рішучість чи боягузтво
|
|
|
|
|
|
Наполегливість чи впертість
|
|
|
|
|
|
Особиста активність чи пасивність
|
|
|
|
|
|
Цілеспрямованість чи безцільність
|
|
|
|
|
|
Бали відповідають таким проявам рис особистості:
5 — позитивна риса проявляється видимо, характерно, чітко, виражено, постійно, типово для особистості;
4 — позитивна риса частіше проявляється, ніж не проявляється;
3 — позитивна риса недостатньо точно виражена, як правило не проявляється;
2 — негативна риса особистості проявляється частіше, виражена помітніше;
1 — чітко виражена негативна риса, вона проявляється видимо, типово, постійно.
V. Характерологічні особливості
(риси характеру, які виражають спрямованість)
Риси характеру
|
Оцінка риси характеру
|
5
|
4
|
3
|
2
|
1
|
Громадська чи егоїстична спрямованість
|
|
|
|
|
|
Принциповість чи безпринципність
|
|
|
|
|
|
Правдивість чи брехливість
|
|
|
|
|
|
Працьовитість чи лінощі
|
|
|
|
|
|
Безкорисливість чи користолюбство
|
|
|
|
|
|
Скромність чи розбещеність
|
|
|
|
|
|
Справедливість чи несправедливість
|
|
|
|
|
|
Чуйність чи черствість
|
|
|
|
|
|
Прямота чи лицемірство
|
|
|
|
|
|
VI. Інтелектуальні риси характеру
Інтелектуальні риси характеру
|
Оцінка риси характеру
|
5
|
4
|
3
|
2
|
1
|
Спостережливість чи неспостережливість
|
|
|
|
|
|
Практична спрямованість розуму (уміння застосовувати знання на практиці) чи непрактичність розуму
|
|
|
|
|
|
Допитливість чи недопитливість
|
|
|
|
|
|
|