.     .Четвер, 19.09.2024, 02:48Ви увійшли як  Гість | Група "Гості" .....                                                                                          .  
Портфоліо класного керівника Назарова О.В
Головна | | Реєстрація | Вхід | RSS
Меню сайту
Block title
Block content
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 1
Block title
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Block title
Головна » 2016 » Листопад » 11 » Методи виховної роботи
12:45
Методи виховної роботи

Методи виховної роботи

Метод виховання — це спосіб забезпечення умов для успішної самореалізації, самоаналізу й саморозвитку учнів. У професійній педагогіці виділяють чотири групи методів виховання, хоча ця класифікація досить умовна.

1. Методи формування особистості учня:                                 

♦ педагогічний - метод розвитку в учнів творчих здібностей; нахилів;     ї

♦ психологічний - метод розуміння мотивів поведінки учнів, оцінка їхніх учинків.

2. Методи організації діяльності учнів, формування досвіду:

♦ метод педагогічної вимоги - надання конкретних завдань із метою виявлення ставлення учнів до реальних життєвих подій;      

♦ метод громадської думки — висвітлення думок колективи які впливають на формування певних рис особистості;

♦ метод привчання - дозволяє виробити позитивні норми по­ведінки учнів;      

♦ метод вправ - автоматизоване виконання дій, доручень учнями, що дає можливість виявити такі риси, як ретельність, ста­ранність, вправність;

♦ метод створення ситуацій дозволяє поставити учня в умови, які б допомогли йому проявити риси свого характеру.

3. Методи стимулювання та корекції поведінки:

♦. метод залучення учня до творчості;

♦ метод заохочення до навчальної діяльності;

♦ метод покарання.

4.  Методи самовиховання особистості:

♦ метод самозавдань - надання можливості учням самостійно ставити перед собою завдання й визначати пріоритети їх виконання;

♦ метод самозвітування перед собою, сім'єю привчає учнів відповідати за свої вчинки;

♦ метод самоконтролю - запис учнями власних, дій, вчин­ків - дає можливість виявити недоліки у своїй поведінці та подолати їх;

♦ метод самооцінки допомагає учням з'ясувати й оцінити свої можливості, здібності, поглянути на себе очима іншого.

До вибору методів роботи слід підходити індивідуально: один і той же метод, застосований у різних колективах, може дати не­схожі результати. Тому кожний педагог має добирати методи ви­ховання з урахуванням особливостей даного класного колективу та індивідуальних особливостей кожного учня.

Переглядів: 235 | Додав: Алекс | Теги: Методи виховної роботи | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Block title
Пошук
Block title
Дзвін шабель, пісні, походи, воля соколина, тихі зорі, ясні води — моя Україна. В.Сосюра
Календар
«  Листопад 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Архів записів
Корисне
Вчитель-вчителю
Сервер поздоровлень, побажань та привітань
Block title
http://svarozhich.at.ua/

 

talschool-music