.     .Четвер, 19.09.2024, 03:07Ви увійшли як  Гість | Група "Гості" .....                                                                                          .  
Портфоліо класного керівника Назарова О.В
Головна | | Реєстрація | Вхід | RSS
Меню сайту
Block title
Block content
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 1
Block title
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Block title
Головна » 2016 » Листопад » 13 » Методика підготовки та проведення класних зборів
10:13
Методика підготовки та проведення класних зборів

Методика підготовки та проведення класних зборів

Встановлення демократичних, гуманістичних взаємин у класі сти­мулює розвиток самодіяльності, ініціативи та самоврядування учнів. Такі стосунки формуються в ході всієї виховної діяльності класного керівника. Зокрема, у процесі надання допомоги учням у підготовці і проведенні класних зборів.

Мета класних зборів - розвиток учнівського самоврядування, згуртування первинного колективу, формування громадської думки, залучення всіх учнів до організаторської діяльності.

Головне завдання зборів - привчити учнів говорити, відстоюва­ти й аргументовано доводити власну думку, поважати погляди інших, вести дискусію тощо.

Класний керівник 5-го класу проводить збори кілька разів на мі­сяць з метою зробити спільні обговорення й вирішення питань колек­тивного життя звичними й необхідними для учнів.

Класний керівник 6-го класу створює умови для інтенсивного ово­лодіння учнями організаторськими уміннями та навичками, залучає всіх учнів до підготовки та проведення зборів, виконання їх рішень.

Класний керівник 7-го класу надає консультативну допомогу учням, які самостійно організовують і проводять збори.

  Учні 8-11 класів проводять класні збори самостійно (класний керівник присутній, бере участь в обговоренні питань, висловлює свою думку).

Класний керівник на учнівських зборах має право:

—  брати участь у роботі учнівських зборів Із правом одного голосу;

—  надавати методичну допомогу організаторам зборів, не підмі­нюючи їх у роботі;

—  володіти ініціативою скликання учнівських зборів і внесен­ня до порядку денного питання, пов’язаного із життям і діяльністю учнівського колективу;

—  усебічно підтримувати громадську і творчу ініціативу, актив­ність учнів, їхню самостійність.

Класні збори вирішують усі питання життєдіяльності учнівсько­го колективу:

—  планують та аналізують роботу класу;

—  розподіляють громадські доручення, заслуховують звіти про їх виконання;

—  готують пропозиції щодо оцінювання поведінки і суспільно ко­рисної праці;

—  вирішують питання заохочення та стягнення тощо.

Схема аналізу класних зборів

1. Чи є актуальною тема?

2. Які конкретні завдання, проблеми вирішували збори?

3. Хто і як їх готував? Яка документація (доповідь, виступи, про­ект рішення і т. п.) була підготовлена до зборів?

4. Чи відповідали доповідь та виступи темі зборів?

5. Оцінка проекту рішення.

6. Роль класного керівника в ході підготовки і проведення зборів.

7. Результативність зборів.

 

Переглядів: 455 | Додав: Алекс | Теги: методика, проведення, підготовка, класні збори | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Block title
Пошук
Block title
Дзвін шабель, пісні, походи, воля соколина, тихі зорі, ясні води — моя Україна. В.Сосюра
Календар
«  Листопад 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Архів записів
Корисне
Вчитель-вчителю
Сервер поздоровлень, побажань та привітань
Block title
http://svarozhich.at.ua/

 

talschool-music