.     .Четвер, 19.09.2024, 03:01Ви увійшли як  Гість | Група "Гості" .....                                                                                          .  
Портфоліо класного керівника Назарова О.В
Головна | | Реєстрація | Вхід | RSS
Меню сайту
Block title
Block content
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 1
Block title
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Block title
Головна » 2016 » Листопад » 11 » Напрямки виховної роботи
10:56
Напрямки виховної роботи

Напрямки виховної роботи

Виховна робота в навчальних закладах здійснюється за такими напрямками: громадське, моральне, національно-патріотичне, родинно-сімейне, трудове, естетичне, екологічне виховання.

Мета громадського виховання - виховати свідомого громадяни­на незалежної суверенної України з власним світоглядом, спрямо­ваним на розвиток демократичного суспільства; виховувати повагу до Конституції, національної символіки. Цей напрямок виховної роботи передбачає використання таких форм, як диспути, конфе­ренції, брейн-ринги, „круглі столи” тощо.

Моральне виховання спрямоване на розвиток в учнів соціаль­ної та громадської відповідальності, формування високоморальної особистості зі свідомою поведінкою. Моральне виховання передба­чає проведення класних годин, годин спілкування, тренінгів, дис­путів, уроків моралі, рольових ігор тощо.

Національно-патріотичне виховання полягає в прищепленні мо­лодому поколінню любові до рідної землі, Батьківщини; поширен­ні знань історії своєї країни, народу, його традицій, мови, народної символіки; у вихованні національної свідомості та самосвідомості. Система роботи з національно-патріотичного виховання включає в себе традиційні народні свята, виховні та класні години, тематич­ні вечори, бесіди, вікторини, конкурси читачів, екскурсії рідним містом, регіоном, відвідування історичного музею, виставок народної творчості, організація або участь у ярмарках типу „Народна іграшка”, створення куточку „Історія мого міста”.

Родинно-сімейне виховання передбачає виховання в учнів куль­тури поведінки в сім'ї, шанобливого ставлення до своєї родини, свого роду; формування доброзичливих гуманних взаємовідносин між усіма членами родини. Робота з родинно-сімейного виховання в школі передбачає проведення традиційних родинних свят, кон­курсів типу „Тато, мама, я - дружна сім'я”, конкурсів листівок, малюнків, сімейних фотоальбомів, міні-творів („Моя мама найкраща у світі”, „Батько”, „Мої сімейні обов'язки”), тренінгів, вихов­них годин, спільних екскурсій, культпоходів тощо.

Метою трудового напрямку є виховання працелюбної особистості готової до праці в сучасних умовах, надання знань з основ сучас­ного виробництва. Система роботи з трудового виховання включає традиційні чергування в класі, роботу на шкільному подвір'ї, екс­курсії на виробництва, ознайомчі бесіди, конкурси, виставки-ярмарки різноманітних виробів.                              

Естетичне виховання спрямоване на формування в учнів есте­тичної культури, смаку, почуття прекрасного, на духовне збага­чення особистості, розвиток творчих здібностей, виховання вміння емоційного сприйняття навколишнього світу. Естетичне виховання допомагає засвоєнню учнями знань з основ мистецтва, музики, народних ремесел. У системі роботи цього напрямку використову­ються елементи дитячої творчості: відвідування художніх музеїв, виставок, театрів, організація різноманітних конкурсів, виставок малюнків, квітів тощо.

Екологічне виховання має виховувати у молодого покоління дбай­ливе ставлення до природи, почуття відповідальності за навколиш­нє середовище, вміння визначити роль людини у природі. Такий напрямок роботи передбачає проведення різноманітних екскурсій на природу, вікторин з екологічних знань, бесід, круглих столів, читацьких конференцій, екологічних експедицій, трудових десан­тів, збору рослин, оформлення „зелених куточків”, клумб тощо.

Напрямок формування здорового способу життя має забезпечи­ти повноцінний фізичний розвиток молоді. Він передбачає виховання в учнів відповідального ставлення до збереження та зміц­нення свого здоров'я і виховання потреби в постійних заняттях фізкультурою, дотриманні режиму, санітарно-гігієнічних норм, пропагуванні здорового способу життя. Система роботи в цьому на­прямку включає проведення спортивних свят, Днів здоров'я, Днів фізкультури, виховних годин, бесід (наприклад про шкідливі звички), тренінгів, зустрічей з лікарями, спортсменами тощо; відвідування учнями різноманітних спортивних секцій, проведення спортивно-фізкультурних ігор, змагань, походів.

Переглядів: 203 | Додав: Алекс | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Block title
Пошук
Block title
Дзвін шабель, пісні, походи, воля соколина, тихі зорі, ясні води — моя Україна. В.Сосюра
Календар
«  Листопад 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Архів записів
Корисне
Вчитель-вчителю
Сервер поздоровлень, побажань та привітань
Block title
http://svarozhich.at.ua/

 

talschool-music