.     .Четвер, 19.09.2024, 03:03Ви увійшли як  Гість | Група "Гості" .....                                                                                          .  
Портфоліо класного керівника Назарова О.В
Головна | | Реєстрація | Вхід | RSS
Меню сайту
Block title
Block content
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 1
Block title
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Block title
Головна » 2016 » Листопад » 13 » План-схема психолого-педагогічної характеристики класу
09:34
План-схема психолого-педагогічної характеристики класу

План-схема психолого-педагогічної характеристики класу

I.   Загальні дані про учнів: вік, стать, особливості фізичного розвитку і здоров'я.      

II.Соціально-психологічні параметри сім'ї та особливості сімейного ви­ховання учнів,

1.  Психологія сімей:

а)  за кількістю дітей у сім'ї;

б)  за мірою повноти сімей;

в)  за наявністю старших членів сім'ї, котрі проживають разом (одно-багатопоколінні сім'ї);

г)  за ступенем гармонійності внутрішньо-сімейних стосунків;

ґ) за стилем родинного спілкування (авторитарні, демокра­тичні чи конфліктні сім'ї);

д)  за характером ставлення до дитини (зацікавлені, турботливі, тривожні, відчужені, безконтрольні тощо).

2.   Типові проблеми внутрішньо-сімейних стосунків і виховання дітей одного віку.

III. Особливості внутрішньо-колективних взаємин учнів і характер педагогіч­ного спілкування.

1.Психологічна структура класного колективу (аналіз ділової і
неділової підструктур, проведений на основі соціометричних даних).

2.Диференціація та інтеграція в колективі (характеристика соціометричного статусу учнів, характер взаємодопомоги, наявність ціннісно-орієнтаційної єдності, психологічна сумісність характерів, відповідність оцінок і самооцінок учнів, згуртованість класу, рівень домагань у нав­чальній та інших видах діяльності).

3.Товаришування і дружба в класі (наявність і характер симпатій, ділове співробітництво, групи за інтересами).

4.Рівень соціальної та моральної зрілості класного колективу (став­лення до навчання, сформованість активної життєвої позиції, відпові­дальність, почуття обов'язку, громадська активність).

5.Особливості спілкування вчителя з учнями (наявність індивіду­ального підходу, його психолого-педагогічна доцільність, труднощі, про­блеми).

ІV. Характеристика творчого потенціалу класу (у навчальній, позанавчальній та виховній сферах).

V. Загальні висновки і психолого-педагогічний прогноз подальшого розвитку колективу.

 

Затверджую

Директоршколи___________________

 «____» _____________________200 __ р.

АКТ

Обстеження житлово-побутових умов сім'ї

______________________________________________________________________

(ПІБ голови сім'ї)

Від «____»____________200__р.     ________________________

Комісією в складі ___________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

 (ПІБ, посада членів комісії)

проведено обстеження житлово-побутових умов сім'ї, що проживає за адресою:

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

Обстеженням встановлено, що сім'я складається із ____ чоловік    

Батько _____________________________________________________________

(ПІБ, дата народження, місце роботи, навчання)

__________________________________________________________________________

Мати _________________________________________________________________

______________________________________________________________________

Діти (ПІБ,  рік народження, де навчаються)

____________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

Інші члени родини

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

 

Характеристика батьків (або осіб, що їх заміняють)

____________________________________________________________________

___________________________________________________________________

(Чи займаються вихованням дітей, особиста поведінка,

___________________________________________________________________________

чи притягувались до відповідальності)

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________

У зв'язку з чим здійснено перевірку ____________________________________

                                                                       (заява, скарга, планова перевірка)

Займають житлове приміщення ________________________________________

Санітарно-гігієнічні умови ____________________________________________

Наявність кімнати або робочого місця для дитини ________________________

Взаємовідносини в сім'ї (чи є проблеми у вихованні дітей, взаєморо­зумінні між членами сім'ї) ____________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

Соціальний стан сім'ї _______________________________________________

Потреби, прохання сім'ї _____________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

Надана допомога ____________________________________________________

___________________________________________________________________

Висновки та пропозиції комісії

__________________________________________________________________

___________________________________________________________________

Підписи членів комісії

____________             ________________________________________________

         (Підпис)                                                                    (ПІБ)

  ____________              ________________________________________________

         (Підпис)                                                                   (ПІБ)

Переглядів: 253 | Додав: Алекс | Теги: Обстеження житлово-побутових умов с, акт, План-схема психолого-педагогічної х | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Block title
Пошук
Block title
Дзвін шабель, пісні, походи, воля соколина, тихі зорі, ясні води — моя Україна. В.Сосюра
Календар
«  Листопад 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Архів записів
Корисне
Вчитель-вчителю
Сервер поздоровлень, побажань та привітань
Block title
http://svarozhich.at.ua/

 

talschool-music