.     .Четвер, 19.09.2024, 03:12Ви увійшли як  Гість | Група "Гості" .....                                                                                          .  
Портфоліо класного керівника Назарова О.В
Головна | | Реєстрація | Вхід | RSS
Меню сайту
Block title
Block content
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 1
Block title
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Block title
Головна » 2016 » Листопад » 10 » ПРОГРАМА ВИХОВАННЯ „Я-ОСОБИСТІСТЬ”
21:59
ПРОГРАМА ВИХОВАННЯ „Я-ОСОБИСТІСТЬ”

ПРОГРАМА   ВИХОВАННЯ   „Я-ОСОБИСТІСТЬ”

Пояснювальна записка

Розбудова України як демократичної цивілізо­ваної держави потребує інвестицій у виховання, тобто в саму людину. Критичне переосмислення прогресивного педагогічного досвіду дало змогу зробити висновок про важливість спеціальних занять на яких школярі розвивали б міру своїх можливостей. Лише компетентна, від­повідальна, з чіткими громадянськими позиціями та загальнолюдськими цінностями особистість, здатна до самовдосконалення, спроможна оно­вити суспільство, забезпечити розвиток дер­жави. Програма спрямована на формування особистості, на забезпечення наступності духов­ного, морального досвіду поколінь, підготовки особистості до успішної життєдіяльності.

 Основна мета програми: за допомогою навчальної діяльності й раціональних прийомів навчання сформувати в учневі здібності до аналізу, планування, рефлексії для подальшого саморозвитку, самонавчання, самовиховання. Досягненню основної мети сприяють наступні підцілі:

  • Сприяти вихованню національній самосвідомості.
  • Сприяти шкільній адаптації учнів новосформованих класів, формування норми шкільного життя.
  • Сприяння підвищенню ефективності виховної діяльності.
  • Сприяти вирішенню проблем психічного розвитку учнів.
  • Озброєння   вихователя   технологіями,   які максимально сприяли б формуванню соціальне активної особистості, здатної до саморозвитку та самовдосконалення.
  • Забезпечення цілісності і наступності вихов­ного процесу.
  • Виховати самостійність, організованість особистості.
  • Навчити учнів планувати свою діяльність.
  • Орієнтувати кожного учня на самовиховання  особистості.
  • Створення виховного середовища і забезпе­чення системного підходу до організації навчаль­но-виховного процесу.

Завдання програми:

•   створення виховного середовища закладу на основі демократизації й гуманізації шкільного життя;

•  перетворення виховного процесу школи на соціальний простір самопізнання, саморозвитку, самовдосконалення учня;

•  створення умов для набуття дитиною ін­дивідуального досвіду, самотворчості;

•  побудова системи виховання, яка відповідає загальнолюдським цінностям та інтересам осо­бистості, суспільства, держави;

•  посилення ролі сім'ї у вихованні дітей, зміц­нення її взаємодії з навчальними закладами;

•  орієнтація на сучасний педагогічний досвід і дослідження сучасної науково-педагогічної науки у сфері виховання;

•   спрямування зусиль  на  підвищення  про­фесійної майстерності педагогів у сфері вихо­вання.

Принципи: дитиноцентризму; національної спрямованості; науковості; природовідповідності; демократизації; добровільності; психологізації навчально-виховно­го процесу; цілісності; гармонізації сімейно-шкільного виховання.

Очікувані результати: цілісна особистість, здатна до саморозвитку, постійного самовдоско­налення, конкурентноспроможна, успішна, соціалізована.

Програма представлена в системі поетапного формування особистісних новоутворень. Програма складається з розвивального циклу занять, що проводяться класоводами, класними керівниками, кураторами (які тісно співпрацюють з практичним психологом школи) під час годин спілкування.

         Реалізацію програми рекомендується здійснювати через різноманітні форми роботи: навчально-практичні заняття, міні тренінги, дискусії, ділові та сюжетно-рольові ігри, бесіди, практикуми, круглі столи та ін.

Методичний зміст занять планується відповідно до теми і мети. Заняття проводяться в такій формі, щоб кожен учень збагачував уяву, спостережливість, розширював знання досвід інтереси, підвищував навчальну мотивацію, допитливість, зберігав навчально-пізнавальний інтерес, діставав позитивне, емоційне задоволення від діяльності, інтелектуально розвивався у творчому процесі.

 

Переглядів: 225 | Додав: Алекс | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Block title
Пошук
Block title
Дзвін шабель, пісні, походи, воля соколина, тихі зорі, ясні води — моя Україна. В.Сосюра
Календар
«  Листопад 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Архів записів
Корисне
Вчитель-вчителю
Сервер поздоровлень, побажань та привітань
Block title
http://svarozhich.at.ua/

 

talschool-music