.     .Четвер, 19.09.2024, 02:44Ви увійшли як  Гість | Група "Гості" .....                                                                                          .  
Портфоліо класного керівника Назарова О.В
Головна | | Реєстрація | Вхід | RSS
Меню сайту
Block title
Block content
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 1
Block title
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Block title
Головна » 2016 » Листопад » 11 » XII. Позиція в колективі класу XIII. Мікросередовище за місцем проживання XIV. Соціальна спрямованість особистості
17:39
XII. Позиція в колективі класу XIII. Мікросередовище за місцем проживання XIV. Соціальна спрямованість особистості

ОРІЄНТОВАНА СХЕМА ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОПЧНОГО АНАЛІЗУ ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ   на головну

 XII . Позиція в колективі класу 

1.Формальний лідер, неформальний лідер; пасивний, ізольований, від­торгнений

_____________________________________________________________________

2.  Виконання громадських доручень у класі (активно, ініціативно, добро­вільно, тільки пунктуально, в'яло, примусово, погано, відмовляється від виконання)

___________________________________________________________________

3.  Чи користується симпатіями колективу або окремої його частини ___________

______________________________________________________________________

4.  Чи має надійних друзів, кого __________________________________________

5.  Виконує у дружбі ведучу чи ведому роль _________________________________

6.  Чи має надійних друзів поза школою, з якого соціального середовища ________

______________________________________________________________________

7. З членами колективу знаходиться в дружніх стосунках чи конфліктує ________

______________________________________________________________________

8.  Чи користується авторитетом серед товаришів ___________________________

9. За що поважають чи не поважають _____________________________________

______________________________________________________________________

10. Чи пропускає уроки без поважних причин (рідко, часто, систематично)

_______________________________________________________________________

11.3 яких предметів має незадовільні оцінки ______________________________

____________________________________________________________________

12.Чи вступає в конфлікти з товаришами по навчанню, як часто      _____________

13. Чи вступає в конфлікти з учителями, як часто ___________________________

14. Чи рахується з думкою колективу, товаришів (завжди, рідко, не раху­ється)

___________________________________________________________________

 XIII. Мікросередовище за місцем проживання 

1.  Зв'язок з групою підлітків негативного спрямування _____________________

2.  Положення в групі підлітків: лідер, його помічник, рядовий член групи

____________________________________________________________________________

3. Чи здійснює правопорушення ________________________________________

4. Якщо здійснює, то як: свідомо, під впливом інших, випадково ______________________________________________________________________

5.           Форми правопорушень: індивідуальні, групові, інколи групові _____________________________________________________________________

 XIV. Соціальна спрямованість особистості 

1.     Соціальні потреби особистості:

а)    потреби в спілкуванні ______________________________________________

б)    потреба в навчанні _________________________________________________

в)    потреба в колективній праці  ________________________________________

г)    потреба в громадській та інших видах діяльності ________________________

______________________________________________________________________

2. Спецпідготовка (відвідує гурток, спортивну секцію і т. д.) ___________________

3. Громадська активність (висока, середня, низька), виконує доручення ______________________________________________________________________

4. Інтереси особистості (суспільно значимі чи егоїстичні, стійкі чи нестійкі)

______________________________________________________________________

5. Мотиви навчання (високий моральний ідеал, позитивний приклад: одержання знань; прагнення не підвести клас, школу; набуття знань для майбутньої професії, здійснення мрії; страх бути покараним; пра­гнення виділитись; здобути користь для себе; одержати матеріальне заохочення);

6. Мотиви в громадській роботі (прагнення принести користь суспіль­ству, школі, колективу товаришів; мотиви самовиховання; позитивний приклад і високий моральний ідеал; прагнення виділитись; здобути користь для себе; одержати матеріальне заохочення)

___________________________________________________________________

______________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________

8.  Мотиви трудової діяльності (високий моральний ідеал, позитивний приклад; прагнення принести користь суспільству, школі, колективу товаришів; набуття трудових навичок і умінь; підготовка до майбутньої професії; прагнення виділитись; здобути користь для себе; одержати матеріальне заохочення)

___________________________________________________________________

______________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________

Директор                       ______________     _____________________________

                                                  (підпис)               (прізвище, ім'я по батькові)

Класний керівник       _______________      __________________________

Переглядів: 401 | Додав: Алекс | Теги: Соціальна спрямованість особистості, Позиція в колективі класу, Мікросередовище за місцем проживанн | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Block title
Пошук
Block title
Дзвін шабель, пісні, походи, воля соколина, тихі зорі, ясні води — моя Україна. В.Сосюра
Календар
«  Листопад 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Архів записів
Корисне
Вчитель-вчителю
Сервер поздоровлень, побажань та привітань
Block title
http://svarozhich.at.ua/

 

talschool-music