ОРІЄНТОВАНА СХЕМА ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОПЧНОГО АНАЛІЗУ ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ на головну
XII . Позиція в колективі класу
1.Формальний лідер, неформальний лідер; пасивний, ізольований, відторгнений
_____________________________________________________________________
2. Виконання громадських доручень у класі (активно, ініціативно, добровільно, тільки пунктуально, в'яло, примусово, погано, відмовляється від виконання)
___________________________________________________________________
3. Чи користується симпатіями колективу або окремої його частини ___________
______________________________________________________________________
4. Чи має надійних друзів, кого __________________________________________
5. Виконує у дружбі ведучу чи ведому роль _________________________________
6. Чи має надійних друзів поза школою, з якого соціального середовища ________
______________________________________________________________________
7. З членами колективу знаходиться в дружніх стосунках чи конфліктує ________
______________________________________________________________________
8. Чи користується авторитетом серед товаришів ___________________________
9. За що поважають чи не поважають _____________________________________
______________________________________________________________________
10. Чи пропускає уроки без поважних причин (рідко, часто, систематично)
_______________________________________________________________________
11.3 яких предметів має незадовільні оцінки ______________________________
____________________________________________________________________
12.Чи вступає в конфлікти з товаришами по навчанню, як часто _____________
13. Чи вступає в конфлікти з учителями, як часто ___________________________
14. Чи рахується з думкою колективу, товаришів (завжди, рідко, не рахується)
___________________________________________________________________
XIII. Мікросередовище за місцем проживання
1. Зв'язок з групою підлітків негативного спрямування _____________________
2. Положення в групі підлітків: лідер, його помічник, рядовий член групи
____________________________________________________________________________
3. Чи здійснює правопорушення ________________________________________
4. Якщо здійснює, то як: свідомо, під впливом інших, випадково ______________________________________________________________________
5. Форми правопорушень: індивідуальні, групові, інколи групові _____________________________________________________________________
XIV. Соціальна спрямованість особистості
1. Соціальні потреби особистості:
а) потреби в спілкуванні ______________________________________________
б) потреба в навчанні _________________________________________________
в) потреба в колективній праці ________________________________________
г) потреба в громадській та інших видах діяльності ________________________
______________________________________________________________________
2. Спецпідготовка (відвідує гурток, спортивну секцію і т. д.) ___________________
3. Громадська активність (висока, середня, низька), виконує доручення ______________________________________________________________________
4. Інтереси особистості (суспільно значимі чи егоїстичні, стійкі чи нестійкі)
______________________________________________________________________
5. Мотиви навчання (високий моральний ідеал, позитивний приклад: одержання знань; прагнення не підвести клас, школу; набуття знань для майбутньої професії, здійснення мрії; страх бути покараним; прагнення виділитись; здобути користь для себе; одержати матеріальне заохочення);
6. Мотиви в громадській роботі (прагнення принести користь суспільству, школі, колективу товаришів; мотиви самовиховання; позитивний приклад і високий моральний ідеал; прагнення виділитись; здобути користь для себе; одержати матеріальне заохочення)
___________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
8. Мотиви трудової діяльності (високий моральний ідеал, позитивний приклад; прагнення принести користь суспільству, школі, колективу товаришів; набуття трудових навичок і умінь; підготовка до майбутньої професії; прагнення виділитись; здобути користь для себе; одержати матеріальне заохочення)
___________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
Директор ______________ _____________________________
(підпис) (прізвище, ім'я по батькові)
Класний керівник _______________ __________________________
|