.     .Четвер, 19.09.2024, 03:06Ви увійшли як  Гість | Група "Гості" .....                                                                                          .  
Портфоліо класного керівника Назарова О.В
Головна | | Реєстрація | Вхід | RSS
Меню сайту
Block title
Block content
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 1
Block title
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Block title
Головна » 2016 » Листопад » 10 » ПОСАДОВІ ОБОВ’ЯЗКИ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА
19:28
ПОСАДОВІ ОБОВ’ЯЗКИ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА

ПОСАДОВІ ОБОВ’ЯЗКИ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА

Посадові обов'язки — це концептуальний документ, у якому зафіксовані цілі, завдання, пріоритети та цінності, позиції стосовно педагогів та учнів, критерії оцінки результатів праці, стимули та мотиви. Це зафіксований рівень шкільної педагогічної культури.

Посадові обов'язки, детально обмірковані та прий­няті педколективом з ясним уявленням про рівень ви­мог до результатів праці, - це керівництво до діяль­ності, яке має педагогічну та методичну цінність. В той же час це умова рівності, справедливості, а отже, нормального психологічного клімату в колективі. Це умова довіри між педагогами, а також між педколек­тивом і керівництвом школи.

Посадові обов'язки - це реальна перспектива са­морозвитку педагога, сходження його до про­фесіоналізму, в той же час інструмент самозахисту вчителя та критерій оцінки праці вчителя в момент атестації.

Посадові обов'язки - це такий собі еталон-стандарт, з яким можна та треба порівнювати результати праці педагога, саме таке порівняння буде конкрет­ним, справедливим, стимулюючим, оскільки перено­сить центр ваги на оцінку кінцевої праці педагога.

В цілому продумані, детальні, технологічні, прий­няті педколективом посадові обов'язки - це фунда­мент культури управління школою та конкретне керівництво до дії тим, кому вони призначені.

В основу даних посадових обов'язків покладено такі ідеї:

• Дитина - це суб'єкт свого розвитку. Вона вихо­вує, будує себе САМА.

• Навіть  „найважча”  дитина  хоче  бути  гарною, тільки їй потрібна допомога: визнання, повага, любов оточуючих.

• Виховують   не   класні   години,   моралізування, вказівка дитині на її похибки та помилки,  виховує спільна та індивідуальна ДІЯЛЬНІСТЬ, багатство колективних та індивідуальних переживань, стосунків, почуттів.

• „Педагог   є   організатором   дитячого   життя” (А. С. Виготський). Це помічник, захисник своїх вихо­ванців у колізіях шкільного життя.

Виховує тільки той педагог, якого діти поважають, люблять, спосіб життя якого таємно або явно насліду­ють.

Переглядів: 230 | Додав: Алекс | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Block title
Пошук
Block title
Дзвін шабель, пісні, походи, воля соколина, тихі зорі, ясні води — моя Україна. В.Сосюра
Календар
«  Листопад 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Архів записів
Корисне
Вчитель-вчителю
Сервер поздоровлень, побажань та привітань
Block title
http://svarozhich.at.ua/

 

talschool-music